poniedziałek, 27 stycznia 2014

Jeszcze jeden grudniowy ślub

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia dozgonną miłość ślubowali sobie Agnieszka i Łukasz. A ja miałam okazję wykonać kilka karteczek :)

Pierwsze dwie w całości wykonane z papierów UHK Gallery


z dodatkiem bawełnianej koronki, róże pochodzą z Rapakivi i z wygranego wyzwania Craft4You, do tego zimowe gałązki MB i perełki w płynie



Druga podyktowana przez zamawiających, z zawieszką - sercem - delikatna i stonowana



i ostatnia z papierków Piątek13, a różyczki oczywiście z Rapakivi :)




Cieszę się, że męska kartka spodobała Wam się :) każde Wasze pozostawione słowo sprawia mi olbrzymią radość - dziękuję... A tymczasem twórczego tygodnia Wam życzę!

16 komentarzy:

  1. motylowa najbardziej mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Iluszko, wszystkie są piękne, chociaż pierwsza najbardziej mi się podoba, prawdopodobnie dlatego,że są na niej moje ulubione kolory. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze na ten tydzień i nie daj się zimie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! jak Ty to robisz, że każda jest inna? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są przecudne !:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, a ta motylkowa szczególnie mi się podoba. Pewnie przemawia do mnie ten motylek (takie motyle w brzuchu ;) ) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie przepiękne, ale totalnie mnie zachwyciła ostatnia :D za kolory i motyla :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Która najładniejsza? nie wiem. Podziwiam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, mnie zachwyciły dwie pierwsze. Chociaż sama nie wiem jak patrzę na trzecią... - ten motyl w kwiatach wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kompozycje, wszystkie kartki są piękne, ale w tej trzeciej połączenie różu i czerni dało rewelacyjny efekt <3 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, a motyl niesamowicie się wkomponował :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne karteczki Ilonko. Motyl śliczny ale ta pierwsza mi bardzo przypadła

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki - każda zupełnie inna, skąd Ty bierzesz te pomysły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...